Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Me, Myself && I :)

My photo
Hell-o baby. im fra amelia. As you know im a good girl. Please dont be scared with me, i dont bite you :) Just give respect to get respect. Be nice okay friends! Kbye

Tick Tock :)

__________________

Okay hi assalamualaikum readers :)
Ha-ha-ha, sorry i definitely not lawa. So this is real me. Heeee without makeup or else :) But i am just me, yeah trust me. K dah mula merepek, Actually nak ngaduuu kat u ollsss ni yang my elbow sakit and lenguh. Pity me kann :') Sakit dah mula nak serang me like this before i pernah sakit just like orang nazak dah nak mati, Hahaha serious tak tipu, me kalau sick mesti weak gile whole body, haaaaaa kesian kan. But what can do, me must strong, mama jauh nak jaga, so let me take care of myself. Last November haritu jumpa mama, she told me that my body toooo kurus mcm orang sakit and the truth me memang sakit just taknak bagitahu mama and taknak buat mama or sesiapa risau :( *Ya Allah, Semoga dengan datang nya penyakit ini, akan terhapus lah dosa ku sedikit demi sedikit, Amin* Okay itu sahaja fer today, thnks loveyahhh, xoxo :-*